İngiltere'de reklam bütçelerini Covid-19 vurdu

  • 21.01.2021 07:45


IPA Bellwether'in verilerine göre İngiltere'de şirketlerin reklam
bütçeleri Covid-19 salgınının ve Brexit belirsizliğinin etkisi ile
2020 yılının son çeyreğinde keskin düşüş gösterdi.
İngiltere merkezli 300 şirketin katıldığı araştırma şirketlerin
pazarlama bütçelerinin yüzde 40,4 kıstıklarını ortaya koydu.
Covid-19 ve Brexit sonrası döneme ilişkin belirsizlik nedeniyle
şirketlerin pazarlama bütçelerini kıstıklarını belirten IPA Belwether,
geçtiğimiz yıl pazarlama bütçelerinde dijital pazarlamaya kayışın
hızlandığını da belirtti.
IHS Markit tarafından yapılan çalışmada İngiltere'de şirketlerin
aşılama ile birlikte pazarlama bütçelerinde bir artışın öngörüldüğünü
ancak toplam pazarlama bütçesi artışının belirli alanlar ile sınırlı
kalacağını ortaya koydu.

Foreks Haber Merkezi ( haber@foreks.com )
http://www.foreks.com
http://twitter.com/ForeksTurkey