BASIN BÜLTENİ-Little Caesars, 2021 yılında da dijital pazarlama yatırımlarına devam edecek

  • 23.12.2020 13:16

Türkiye’de 14 kentte, yüzde 80’ini franchise’ların oluşturduğu 87
restoran ile hizmet veren Little Caesars Türkiye, pazarlama alanında
dijital dünyayı profesyonelce kullanan markalar arasında yerini aldı.
Öyle ki son dört yılda 10 milyon TL’yi aşkın bütçeyi altyapı ve
yazılım yatırımına ayıran Little Caesars bu süre içinde dijital
dönüşümünü tamamlamakla kalmamış, aynı zamanda trendleri de takip
ederek Türkiye’de espor alanını sahiplenen ilk kurum olma unvanını da
almış durumda.
2019 yılında pazarlama bütçesinin yüzde 90’ını dijitale ayıran
Little Caesars’ın bu başarısı markaya pandemi döneminde aşı gibi
gelmiş demek de yanlış bir yorum olmaz. Zira 2020’de LFL (Like For
Like) bazında yani geçen yılın aynı dönemine göre satışlarında yüzde
25 satış artışı hedefleyen sevilen pizza zinciri nokta atışı pazarlama
faaliyetleriyle LFL’de yüzde 29 oranına ulaşarak hedeflerini büyük
oranda tutturmuş.
Little Caesars’ın bu strateji ile 2021 yılında da devam edeceğini
anlatan Little Caesars Pazarlama Direktörü Pelin Çiftçioğlu,
yürüttükleri dijital ağırlıklı pazarlama çalışmalarıyla, yüksek
rekabet ortamında sürdürülebilir bir büyüme sağladıklarını dile
getiriyor. 2019