BASIN BÜLTENİ-GoDaddy daha etkili yerel SEO stratejilerinin nasıl yapılabileceğine dair üç ipucu paylaştı

  • 23.12.2020 13:16

GoDaddy, küçük işletme sahiplerinin ve girişimcilerin daha fazla
yerel müşteriye ulaşmaya yardımcı olmak için coğrafi bölgelerini
hedefleyebileceğini belirtti ve ürünleri ile hizmetlerini arayan
yakınlardaki arama yapanlara daha görünür olmalarına yardımcı
olabilecek üç yerel SEO ipucunu paylaştı.
Dünyanın dört bir yanındaki girişimcilerin online dünyada başarılı
olması için gerekli araç ve yardımı sunan GoDaddy, yerel SEO (Arama
Motoru Optimizasyonu) uygulamalarının küçük işletmeler ve girişimciler
için daha fazla müşteri çekmeye yardımcı olmak için etkili bir yol
olduğunu belirtti. Telefonlarında yakınlarındaki bir şeyi arayanların
yüzde 76’sının bir gün içinde bir işletmeyi ziyaret ettiğini ve bu
aramaların yüzde 28’inin satın alma ile sonuçlandığını vurgulayan
GoDaddy, küçük işletme sahiplerinin ve girişimcilerin kendi yerel
bölgelerinde daha fazla müşteri çekmesine yardımcı olacak üç yerel SEO
ipucunu paylaştı.
GoDaddy Türkiye ve MENA Kıdemli Bölge Direktörü Selina Bieber
konuyla ilgili olarak şunları söyledi: “Araştırmalar, tüm Google
aramalarının yüzde 46’sının yerel olduğunu ve geçtiğimiz yıllarda “bu
gece / bugün yakınımdaki” aramalarında yüzde 900 artış olduğunu
gösteriyor. Bu da, arama motorlarında ürün ve hizmet arayan birçok
potansiyel müşteri olduğu anlamına geliyor ve sizin işletmeniz de bu
aramaların arasında olabilir. Bir işletmeyi online listelemelere
kaydettirmek, web sitesi içeriğinde yerel anahtar kelimeleri
kullanmak, müşteri incelemeleri ve yorumlarını vurgulamak gibi temel
yerel SEO yöntemlerini uygulamak, online ortamda daha görünür olmaya
ve daha fazla yerel trafik çekmeye yardımcı olabilir. GoDaddy, bir
Google Benim İşletmem sayfası oluşturma ve yönetme veya işletmenizle
alakalı kişiselleştirilmiş anahtar kelimeler önerme gibi SEO arama
sonuçlarını iyileştirmeye yardımcı olacak eylemler konusunda rehberlik
yapan Hazır Web Sitesi SEO aracı gibi kullanımı kolay araçlar sunuyor.”

Yerel SEO nedir?

SEO (Arama Motoru Optimizasyonu), görünürlüğü, trafiği, potansiyel
müşterileri ve marka farkındalığını organik olarak artırmak ve arama
motoru sonuçlarında daha yüksek görünmek için bir web sitesini
optimize etme uygulamasıdır. Geleneksel SEO, bir web sitesinin
görünürlüğünü daha geniş bir ulusal veya küresel ölçekte iyileştirmeye
odaklanırken, yerel SEO daha çok belirli bir alanı, yani işletmenizin
bulunduğu bölgeyi, arama yapan yakındaki insanlara ulaşmak ve onlarla
bağlantı kurmak için hedeflemeyle ilgilidir. Arama motoru
sıralamalarını artırmak için genel SEO uygulamalarını kullanmak
faydalı olsa da örneğin hizmet tabanlı işletmeler (mesela bir
tesisatçı) çabalarını yerel müşterileri yakalamaya odaklayarak daha
fazla fayda sağlayabilirler.
İşte GoDaddy’den küçük işletme sahipleri ve girişimcilerin nasıl
daha etkili yerel SEO yapabileceklerine dair üç ipucu:

İşletmenizi online listelere ekleyin

Pazar payının yüzde 92’si ile Google, dünya çapında en popular
arama motorudur. Bu nedenle işletemnizin Google Benim İşletmem kaydını
yaptırmanız çok önemli. Ancak bununla da kalmayın, internette bulunma
şansınızı olabildiğince artırmaya yardımcı olması için Yelp veya
TripAdvisor gibi diğer online işletme rehberlerini de kullanın. Profil
sayfalarınızda, doğru işletme kategorisi, web sitesi URL’si, fiziksel
konumunuzun adresi, iletişim numarası ve çalışma saatleri, yüksek
kaliteli fotoğraflar ve şirket logonuz gibi işletmeniz hakkında
olabildiğince fazla ayrıntı sunmaya çalışın. Bu, sunduğunuz bir ürün
veya hizmeti arayan birinin, tüm ilgili bilgilerle birlikte
işletmenizi haritada daha kolay bulmasını sağlamaya yardımcı olur.

Yerel aramalar için web sitenizi optimize edin

Öncelikle, tüm iletişim bilgilerinizi bulmayı kolaylaştırın. Web
sitenizde adınızı, telefon numaranızı ve fiziksel adresinizi içeren
bir iletişim sayfasının yanı sıra e-posta yoluyla iletişime geçmek
isteyenler için bir iletişim formu oluşturun. Ayrıca, tüm bu
bilgilerin, özellikle adresinizin Google Benim İşletmem
profilinizdekilerle eşleştiğinden emin olun. Ardından, yerel anahtar
kelimeleri göz önünde bulundurarak web sitenizin içeriğini oluşturun.
Örneğin, Kadıköy’de tesisat hizmeti veriyorsanız, anahtar
kelimeleriniz “Kadıköy’de tesisat” ile “tesisatçılar”, “tesisat”,
“acil tesisat” gibi varyasyonları ve işletmenizin yerini içermelidir.
Birçok müşteri hareket halindeyken arama yapmak için cep telefonlarını
kullandığından, web sitenizin tüm cihazlarda iyi çalıştığından ve
göründüğünden emin olun. GoDaddy Web Siteleri + Pazarlama Araçları
sayesinde, teknik bilgisi çok az olan veya hiç olmayan küçük işletme
sahipleri ve girişimciler, mobil cihazlar için otomatik olarak
optimize edilen profesyonel web sitelerini oluşturabilir ve
yönetebilir.

Müşteri incelemelerini ve yorumlarını ekleyin

Müşteri incelemeleri, işletmeniz için güvenilirlik sağlar ve yerel
SEO için olmazsa olmazdır. Yapılan bir ankete göre, tüketicilerin
yüzde 82’si yerel işletmeler için online incelemeleri okuyor. Bu
nedenle, memnun müşterilerinizin işletmeniz ile ilgili yaptıkları
yorumları web sitenizin yanı sıra online profil listelerinize ve
işletme rehberlerine de eklediğinizden emin olun. Sosyal medya veya
işletme rehberi hesaplarınızda kullanmak istediğiniz iyi bir yorum
gördüğünüzde, müşteriyle iletişime geçerek bunu web sitenizde kullanıp
kullanamayacağınızı sorabilirsiniz. GoDaddy Hazır Web Sitesi gibi
araçlarla, topladığınız müşteri incelemelerini ve yorumlarını
görüntülemek için kolaylıkla bir bölüm veya sayfa ekleyebilirsiniz.
GoDaddy, Türkiye’deki küçük işletmeler için online varlıklarını
oluşturmalarını sağlayacak, kolay kullanılabilir ve uygun maliyetli
araçlar sunuyor. Ürün ve hizmetleri arasında alan adı kaydı ve Hazır
Web Sitesi’nin (eski adıyla Web Sitesi Mimarı) yanı sıra hosting,
Yönetilebilir Wordpress, online güvenlik, online pazarlama ile e-posta
ve Office üretkenlik araçları yer alıyor. Daha fazla bilgi için
https://tr.godaddy.com/ adresini ziyaret edebilirsiniz.
Küçük işletme sahipleri ve girişimciler pandemi sürecinde 'yeni
normal'e alışmaya çalışırken GoDaddy telefon ve canlı sohbet üzerinden
Destek Ekibi ile kişisel destek sunmaya devam ediyor. Bu zorlu
zamanlara nasıl adapte olabileceğinize ve GoDaddy’nin size nasıl
destek sağlayabileceğine dair bilgilere ulaşmak için
https://tr.godaddy.com/open-we-stand/what-godaddy-is-doing ve
https://tr.godaddy.com/open-we-stand adreslerini ziyaret edebilirsiniz.
Daha fazla bilgi için GoDaddy’nin Facebook sayfasını
https://www.facebook.com/tr.Godaddy/ adresinden takip edebilirsiniz.





Tüm görselleri indirmek için style=
Ek Dosyalar
msword Icon 2020_12_23_GoDaddy_BB_Yerel_SEO.docx İndir


Bu eposta 'GoDaddyGoDaddy' adına haberforeks@gmail.com adresine
gönderilmiştir.
'GoDaddyGoDaddy' ile ilgili ve/veya başka bir marka ile ilgili basın
bülteni veya basın daveti almak istemiyorsanız marka, sektör ve
abonelik ayarları için lütfen tıklayınız.
powered by Faselis
CID: p6p9y,4,1729,804836-645252-lambda 1.1
Bu epostayı görüntülemekte zorluk yaşıyorsanız: Lütfen tıklayınız.




Foreks Haber Merkezi ( haber@foreks.com )
http://www.foreks.com
http://twitter.com/ForeksTurkey