BASIN BÜLTENİ-POS, 2018 yılında geliştirdiği yazılımlarla perakende sektöründe dikkat çekmeyi hedefliyor

  • 14.03.2018 13:15

Perakendecilik sektörünün karşılaştığı en büyük sorunlardan biri
fiziksel ve sanal mağazalarda yapılan alışveriş verilerinin tek
noktada birleşememesi. POS AŞ, 2018 yılında bu sorunu gidermeye
yönelik en yeni çözümlerini perakendecilere ve müşterilere sunacak.
Perakende sektörüne yazarkasa donanım ve yazılım ürünleri, proje
yönetimi ve danışmanlık gibi uçtan uca çözümler sunan POS AŞ, ürettiği
yeni nesil ödeme araçlarıyla mağaza deneyiminde yenilikler ve
kolaylıklar sağlıyor. Alışveriş kavramı tüm dünyada önemli bir
dönüşümden geçerken POS AŞ, alışverişi sıradan bir alım-satım
işleminin ötesine taşıyarak bireysel ihtiyaçlara göre anında çözüm
geliştirilen başlı başına bir deneyim haline getiriyor.
Alışveriş deneyimine yenilikçi çözümler üretmeye devam eden POS
AŞ, E-Campaign Kampanya Arama Motoru, Click & Collect, Servis Bus,
Payment Broker ve CRM Broker çözümleri ile 2018 yılında da perakende
sektörünü ve mağaza deneyimini dönüştürmeyi hedefliyor.
E-Campaign (kampanya motoru) adı verilen yöntem ile kasadan,
tabletten ya da mobil cihazlardan alışveriş yapan müşterilerin tüm
kazanımlarının ortak bir platformda birleştirilmesi hedefleniyor. Söz
konusu çözüm sayesinde mağaza, indirimleri, harcanılan ya da kazanılan
puanlar elektronik kuponlar, SMS kodları, müşterinin hangi kanal
aracılığı ile alışveriş yapıldığından bağımsız olarak aynı şartlar
altında yönetebiliyor.
Click & Collect ise tüketicinin, alışveriş yaptıktan sonra seçilen
ürünlerin eve gelmesini talep etmesine ya da mağazada olmayan ürünleri
satın almasına olanak veriyor. Bu çözümle müşteriler,
internet sitesinden ya da mobilden yapmış olduğu alışverişi mağazadan
teslim alabiliyor veya ödemesini mağazada yapabiliyor
mağazadan aldığı ürünlerin evine teslim edilmesini isteyebiliyor
başka mağazadan teslim almayı talep edebiliyor.

POS AŞ'nin Servis Bus çözümü, müşteri ile ilgili bilgilerin tüm
mecralarda ortak olmasını sağlayan bir ürün. Cep telefonu numaranız,
kartınız gibi farklı sistemlerde kullanılan bilgileriniz Servis Bus
ile tek bir mecrada toplanıyor. Verilerin her mecrada her an aynı
şekilde ulaşılabilir olması, müşteri deneyimi ve Kişisel Verilerin
Korunması Kanunu açısından da önem taşıyor. Müşterilerin bilgilerinin
tek bir yerde tutulması, müşteri verilerinin güvenliğini sağlıyor.
CRM Broker ise perakendecilerin birden fazla CRM sistemini aynı
anda destekliyor. Son zamanlarda sayısı artan CRM firmaları ile
işbirliği içinde çalışan perakendeciler, CRM Broker ile aynı anda
birden fazla CRM sistemini kullanıp World programına dahil olabiliyor.
POS AŞ'nin bir diğer çözümü Payment Broker ise birden fazla sanal
ödemenin aynı anda çalışmasını sağlıyor.
Konuyla ilgili konuşan POS AŞ Genel Müdür Yardımcısı Gülümhan
Akalın, şu açıklamalarda bulundu: “POS AŞ donanım ve yazılımlarını
tüketicilere çok kanallı bir perakende ve alışveriş deneyimi sunmak
amacıyla geliştiriyor. Pazardaki rekabetin en önünde yer alıp kendi
müşterilerine en iyi hizmeti sunmak isteyen perakendecilere satış
süreçlerini iyileştirip verilerini daha güvenli hale getirecek ve
birçok kullanım senaryosunu destekleyebilecek yeni çözümler sunuyoruz.
Çözümlerimizle perakende sektörü firmalarına müşterilerini alışveriş
sırasında tanıyıp onlara özel kampanya ve teklifler oluşturma imkânı
sunuyoruz. Sunduğumuz ve sunmak istediğimiz imkanları geliştirirken
kullanıcıların istekleri bizim için çok önemli. Müşterilerimiz
yorumlarını bizimle paylaştıkça geliştirmelerimizi onların
ihtiyaçlarına göre şekillendirmeye devam edeceğiz.”


Foreks Haber Merkezi ( haber@foreks.com )
http://www.foreks.com
http://twitter.com/ForeksTurkey