ATO/Baran: Türkiye ekonomisi markaları ile zenginleşecek

  • 10.10.2017 11:06

Ankara Ticaret Odası (ATO), Ankara Marka Festivali’ni üçüncü kez
Başkentlilerle buluşturmaya hazırlanıyor. Festival, 13-14-15 Aralık
tarihlerinde ATO Congresium’da gerçekleştirilecek.
ATO Reklam, Marka ve Pazar Geliştirme Komisyonu’nun
organizasyonunda gerçekleştirilecek Ankara Marka Festivali’nin
hazırlık toplantıları başladı. Toplantıların ilki Ankara’daki
üniversitelerin akademisyenleri ile ATO’da öğle yemeği eşliğinde
gerçekleştirildi. Toplantıya ODTÜ, Hacettepe, Ankara, Gazi, Bilkent,
TOBB, Başkent, Atılım ve Çankaya Üniversitesi’nden akademisyenler
katıldı.

-“TÜRKİYE EKONOMİSİ MARKALARI İLE ZENGİNLEŞECEK”-

ATO Yönetim Kurulu Başkanı Gürsel Baran, toplantıda yaptığı
konuşmada, Ankara Marka Festivali’nin hem Ankara’nın hem de
Türkiye’nin ekonomik ve sosyal gelişimi açısından çok önemli bir
organizasyon olduğunu vurgulayarak, “Şunu iyi bilmeliyiz ki Türkiye
ekonomisi markaları ile zenginleşecek. Fason üretimin yerini markanın
katma değeri almak zorunda. Markalarımız dünyanın ilk 10 ekonomisi
arasına girme hedefimizin kilometre taşları” diye konuştu.
Rekabetin en önemli unsurlarından birinin “markalaşma” olduğuna
dikkati çeken Baran, ABD, Japonya, Güney Kore, Almanya, İngiltere gibi
büyük ekonomilerin, küresel markaları ile ekonomilerini
geliştirdiklerini kaydetti. Baran, şunları söyledi:
“Bizim de bunu yapacak altyapımız, potansiyelimiz var. Festivalin
bu konuda çok önemli bir görev üstlendiğini düşünüyorum. Biz
şehrimize, şirketlerimize, üyelerimize, gençlerimize markalaşma
konusunda vizyon oluşturmak istiyoruz. Bunu yaparken dünyanın yönünü
de festival programına taşıyoruz.”

Baran, akademisyenlerden festival için desteklerini istedi.

- YENİ YOLLAR, YENİ YÖNLER, YENİ YÖNTEMLER-

Reklam, Marka ve Pazar Geliştirme Komisyonu Başkanı Zafer
Hacıosmanoğlu ise Marka Festivali’ni sadece marka platformu olarak
değil, bilim, sanat, yaşam platformu olarak konumlandırdıklarını
belirtti. Festivalin geniş kitlelerin ilgisini çektiğini söyleyen
Hacıosmanoğlu, “İçeriğimiz mesleki gelişime, gençlere ilham vermeye,
önlerini açmaya, yol göstermeye uygun olarak tasarlandığı kadar, iş
adamından ev kadınlarına kadar uzanan bir yelpaze sunmaktadır” diye
konuştu.
Festivalin temasının “Yeni Yollar, Yeni Yönler, Yeni Yöntemler”
olduğunu açıklayan Hacıosmanoğlu, hedeflerinin Ankara Marka
Festivali’nin Türkiye’nin en önemli marka arenası algısını pekiştirmek
olduğunu söyledi.
?

Foreks Haber Merkezi ( haber@foreks.com )
http://www.foreks.com
http://twitter.com/ForeksTurkey