BASIN BÜLTENİ-AvivaSA 'Müşteri Haftası'nı kutladı

  • 23.11.2016 13:15

AvivaSA, geçen sene başlattığı “Müşteri Haftası” organizasyonu ile
bir kez daha müşterileriyle bir araya geldi. “Müşterimi Dinliyorum,
Geleceği Değiştiriyorum” konseptiyle, AvivaSA yönetim kadrosu ve 212
genel müdürlük çalışanı, toplam 250 müşterisiyle yüz yüze görüşmek
için sahaya indi. Müşteri Haftası kapsamında ayrıca, AvivaSA genel
merkezinde bulunan “Dijital Garaj”da verilen davet ve PERYÖN İnsan
Kaynakları Zirvesi ile daha çok müşteriye ulaşıldı.
Bireysel emeklilik ve hayat sigortası sektörünün lider şirketi
AvivaSA Emeklilik ve Hayat, müşterilerini daha yakından tanımak,
ihtiyaç ve beklentilerini belirleyerek daha iyi hizmet sunmak amacıyla
geçen sene başlattığı “Müşteri Haftasında”, organize ettiği farklı
etkinliklerle müşterileriyle bir araya geldi

Müşterimi Dinliyorum, Geleceği Değiştiriyorum

“Müşterimi Dinliyorum, Geleceği Değiştiriyorum” konseptiyle
başlatılan etkinlikte bu yıl, AvivaSA yönetim kadrosu ve 212 genel
müdürlük çalışanı, 250 müşterisiyle yüz yüze görüştü. 1 Ocak 2017
tarihinde başlayacak olan Otomatik Katılım uygulaması nedeniyle bu
yıl, kurumsal müşteri ziyaretlerine öncelik verildi. Etkinliklerde
bugüne kadar AvivaSA üst yönetim ekibi ile genel müdürlük
kadrosundaki tüm departmanlardan toplam 292 çalışan, 850 müşterisiyle
birebir veya küçük gruplar halinde görüşmeler gerçekleştirdi.
AvivaSA bu etkinliklerle, müşterilerine verdiği önemi göstermeyi
ve tüm çalışanlarının müşteriyi daha yakından tanımasını sağlamayı,
böylelikle tüm süreçlerde odağına aldığı müşteri memnuniyetini en üst
seviyeye taşıyacak uygulamalar geliştirmeyi hedefliyor.

Dijital Garaj’da Davet

AvivaSA’nın Müşteri Haftası’nda gerçekleştirdiği bir diğer
etkinlik ise, Dijital Garaj ofisinde düzenlenen davet oldu. Sunduğu
ürün ve hizmetlerine ilişkin geri bildirim ve önerilerini almak,
müşterilerini daha yakından tanımak ve keyifli bir akşam geçirmek
amacıyla düzenlenen davette Otomatik Katılım, fonlar, Geleceğini
Biriktirenler Kulübü ve Keyifli Emekliler Dünyası’nda müşterilerin
sahip olduğu avantajlarla ilgili bilgi aktarıldı.
Toplantıda ayrıca, geçen yılın müşteri etkinliklerinden toplanan
geri bildirimlerden yola çıkılarak hazırlanan AvivaSA “Yatırım
Pusulası Micro Sitesi”nin lansmanı yapıldı.

PERYÖN İnsan Kaynakları Zirvesi

AvivaSA, Müşteri Haftası kapsamında İstanbul, Ankara ve İzmir
olmak üzere 3 ayrı şehirde gerçekleşen PERYÖN İnsan Kaynakları
Zirvesi’nde Otomatik Katılım standıyla yer aldı. Firma, kurumsal ve
potansiyel müşterilerine yönelik, 1 Ocak’ta başlayacak yeni
uygulamayla ilgili çok yönlü bir tanıtım çalışması gerçekleştirdi.
Müşterilerinin Otomatik Katılıma ilişkin ihtiyaçlarını öğrenirken
sorularını da cevapladı.

Foreks Haber Merkezi ( haber@foreks.com )
http://www.foreks.com
http://twitter.com/ForeksTurkey