Turkcell Global Bilgi, SunExpress’e çağrı merkezi hizmeti vermeye başladı

  • 09.09.2016 09:48

Turkcell Global Bilgi Türkiye’nin en önemli hava yolu
şirketlerinden SunExpress’e çağrı merkezi hizmeti vermeye başladı.
Gerçekleştirilen iş birliği çerçevesinde çağrı merkezi hizmetlerinin
yürütüleceği İzmir lokasyonunda düzenlenen açılış törenine Turkcell
Global Bilgi İş Geliştirmeden sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Akın
Akalın ve SunExpress Genel Müdür Yardımcısı Ahmet Çalışkan katıldı.
Müşteri Deneyimi Çözümleri Merkezi Turkcell Global Bilgi havacılık
sektöründeki hizmet ağını genişletiyor. Yetmiş bir uçaktan oluşan
filosuyla, Türkiye, Avrupa, Kızıl Deniz bölgesi, Kanarya Adaları
(İspanya), Yunanistan, Tunus, Bulgaristan ve Umman’da 110’dan fazla
yere uçan SunExpress, yola Turkcell Global Bilgi ile devam ediyor.
Turkcell Global Bilgi İş Geliştirme Genel Müdür Yardımcısı Akın
Akalın ve SunExpress Genel Müdür Yardımcısı Ahmet Çalışkan katılımıyla
Turkcell Global Bilgi’nin İzmir’deki merkezinde bir açılış töreni
gerçekleştirdi.

7/24 üç dilde hizmet

Turkcell Global Bilgi bundan böyle haftanın her günü 24 saat,
Türkçe’nin yanı sıra İngilizce ve Almanca dillerinde de SunExpress ile
çalışan tüm acentelere özel talep, değişiklik, sistemsel talepler,
teknik konularda destek verecek, yolcu memnuniyeti, mağduriyeti adına
diğer firmalarla iletişime geçerek bilet düzenleyecek. Ayrıca rötar,
müşteri memnuniyeti, bilet değişikliği, iade, SunPoints gibi konularda
yolcuları bilgilendirecek olan Turkcell Global Bilgi, tekerlekli
sandalye, evcil hayvan talepleri, medikal ekipmanı kontrolü gibi
yolcuların özel isteklerinin uçağa alınıp alınamayacağını inceleyen
bir ekip oluşturacak.
Turkcell Global Bilgi İş Geliştirmeden sorumlu Genel Müdür
Yardımcısı Akın Akalın konuyla ilgili yaptığı açıklamada “ Şirketimiz
Türkiye’de 14, yurtdışında ise 4 olmak üzere toplam 18 lokasyonla ve
12 bin çalışanla şu an Türkiye’nin pazar lideri. Bu liderliğimizi,
kurulduğumuz günden bu yana müşteri memnuniyeti odaklı hizmet
yaklaşımımız, ihtiyaca özel sektörel çözümlerimiz, teknolojik alt
yapımız, uzman kadromuz ve 15 yıllık bilgi birikimimize borçluyuz.”
dedi. Bu güne kadar hem özel hem de kamu sektöründe birçok önemli
şirketin stratejik iş hedeflerine ortak olduklarının altını çizen
Akalın bu ortaklıklardan birinin de Türkiye’nin en büyük hava yolu
şirketlerinden SunExpress’le kurulmuş olmasından büyük mutluluk
duyduklarını ifade etti. Akalın sözlerini “ Artık hizmet ağımızda
bulunan SunExpress müşterilerinin memnuniyeti bize emanet. Tüm
gayretimizle müşteri memnuniyeti konusunda SunExrpess’e önemli bir
ivme kazandıracağımıza inanıyor, iş ortaklığımızın herkese hayırlı
olmasını diliyorum.” Şeklinde sürdürdü.
SunExpress Genel Müdür Yardımcısı Ahmet Çalışkan ise, müşteri
memnuniyetinin kendileri için çok önemli olduğunu belirterek, şöyle
konuştu: “Turkcell Global Bilgi ile yola devam edeceğimiz için
mutluyuz. SunExpress olarak müşteri memnuniyetine oldukça önem
veriyoruz. Bu doğrultuda yolcularımızı doğru ellerde olduğunu
düşünüyoruz. Ayrıca, bu işbirliğinin bizim aktarma merkezimiz olan
İzmir’de gerçekleşiyor olması bizim için ayrı bir öneme sahip.
2006’dan bu yana İzmir’den operasyonlarımızı sürdürüyoruz ve 2012’de
aktarma merkezimiz (HUB) olarak ilan ettik İzmir’i şu anda iç
hatlarda toplam 13 kentte, dış hatlarda ise Avrupa’da 26 kentte direk
tarifeli seferlerle bağlıyoruz. Ve tabi ki, Anadolu’nun 13 kentine
İzmir üzerinden Avrupa’da uçtuğumuz kentlere bağlantı veriyoruz.
İzmir’de her yıl daha fazla büyüyoruz. Bu nedenle bu işbirliğinin
İzmir’de gerçekleşmiş olması da bunun bir kanıtı.”





Foreks Haber Merkezi ( haber@foreks.com )
http://www.foreks.com
http://twitter.com/ForeksTurkey