BASIN BÜLTENİ-Tegsoft, gelecek vadeden global teknoloji şirketleri listesine girdi

  • 05.11.2015 09:37


CIO Review Magazine, Avrupa, Amerika ve Orta Doğu’yu içine alan
geniş bir bölgede gelecek vadeden teknoloji şirketlerini sıraladı. 500
firma içinde yenilikçi teknolojileri ve sıra dışı müşteri
deneyimleriyle ön plana çıkan ilk 20 Çağrı Merkezi Çözüm Sağlayıcı’nın
yer aldığı listeye Türkiye’den Tegsoft girdi.
CIO Review Magazine’in çağrı merkezlerine özel hazırladığı Gelecek
Vadeden Çağrı Merkezi Çözüm Sağlayıcıları listesine giren Tegsoft,
sektörel uzmanlığın ve esnek üretim modelinin önemine bir kez daha
dikkat çekti. Tegsoft Kurucu Ortağı ve İş Geliştirme Müdürü Tuba
Gürsoy, “Alanında lider 500 şirketin yer aldığı listede ilk 20 içine
girmek çok heyecan verici. Türkiye de sahip olduğu değerleri görmeli
ve yazılım ithal etmemeli” dedi.

“Yazılım bir sanayidir ve yerli yazılıma yatırım yapılmalıdır”

Tegsoft 2008 yılında kurulduğunda tek bir alana odaklandı: Çağrı
Merkezi sektörü. Uluslararası birçok firmanın web tabanlı üretime
henüz geçemediği pazarda Tegsoft, ilk günden beri web tabanlı yazılım
üreten ve esnek modüler yapı sunan tek yerli üretici konumunda. Bugün
Web Tabanlı Çağrı Merkezi Yazılım Üreticileri içinde %60 pazar payı
ile lider konumda. Tegsoft, geliştirdiği web tabanlı Türkçe yazılımın
esnek yapısı sayesinde 1 kişiden binlerce kişiye kadar farklı
büyüklükteki kişi ve kurumlara esnek çözümler sunabiliyor.
Kuruldukları ilk 2 yıl pazara çıkmadan sadece Ar-Ge odaklı
çalıştıklarına vurgu yapan Gürsoy: “Biz 8 yıldır sadece ve sadece
AR-Ge odaklı çalışıyor ve üretim yapıyoruz. Satış ve hizmeti
bayilerimiz aracılığıyla sunuyoruz. Yazılım bir sanayidir. Buradaki
üretim, hala hak ettiği değeri ve desteği görememektedir. Türkiye bu
alana yatırım yapan Türk şirketleri teşvik etmeli ve yazılım ithal
etmemeli” dedi.

Çağrı almak değil, iletişim kurmak önemli...

Call Center adındaki call yani Çağrı kavramının contact yani
İletişim kavramıyla yer değiştirdiğine dikkat çeken Gürsoy: “Bugün çok
kanallı, çok kapasiteli bir yapıdan söz ediyoruz. İhtiyaç sadece
telefonla gelen çağrının yönetilmesi ya da dış arama yoluyla hizmet
sunulmasının çok ötesine geçti. Contact Centerlar, SMS-kısa mesaj,
faks, e-posta ve sosyal medya kanallarının kullanıldığı webden arama
ve chat uygulamalarının yönetildiği çok kanallı birer iletişim noktası
konumundalar. Müşteri memnuniyeti odaklı çalışan bu yapılar, yeni
dönemde ciddi oranda satış performansı da sergiliyorlar. Ve burada
önemli olan müşteri için zaman ve mekandan bağımsız çalışan ve çözüm
sunan birer temas noktası olabilmekte” dedi.

Foreks Haber Merkezi ( haber@foreks.com )
http://www.foreks.com
http://twitter.com/ForeksTurkey