BASIN BÜLTENİ-LEAD Network Türkiye, şimdi de kurumsal üyelerinin CEO’larının katılacağı özel bir etkinlikle önyargıları tartışmaya açacak

  • 21.09.2020 13:15

A101, Migros, Boyner, Eczacıbaşı, Koton, GSK, Unilever gibi yerli
ve çok uluslu şirketlerin yöneticilerinden oluşan LEAD Network
Türkiye, perakende ve tüketim ürünleri sektöründeki yetenekli kadın
işgücünü daha üst pozisyonlara taşımak amacıyla faaliyetlerine bir
yenisini daha ekliyor. Nisan ayında LEAD to LEAD adını verdiği
Mentorlük programının üçüncüsünü hayata geçiren LEAD Network Türkiye,
şimdi de kurumsal üyelerinin CEO’larının katılacağı özel bir
etkinlikle önyargıları tartışmaya açacak.
Global Compact Türkiye Network Yönetim Kurulu Üyesi Melsa
Ararat’ın da moderatör olarak yer alacağı özel etkinlik 22 Eylül Salı
günü geçekleşecek. LEAD Network Türkiye Başkanı Aysun Zaman etkinliğe
dair yaptığı açıklamasında “Bu yuvarlak masa toplantısı ile sektörün
önde gelen CEO’larını bir araya getirerek, çeşitlilik ve kapsayıcılık
konusunda bir diyalog başlatmak istiyoruz. Konunun araştırmalara
dayanan içyüzünden ve uluslararası iyi uygulama örneklerinden yola
çıkarak, sonraki adımları tartışabilecekleri bir ortam yaratmak
amacındayız. Bunun da sektörel açıdan, ortak bir girişim oluşması için
önemli bir adım olacağına inanıyoruz” dedi.
“İş dünyasının zorlukları karşısında daha etkin ve verimli
çözümler üretebilmek için daha fazla sayıda kadının liderlik rollerine
taşınması gerekliliğine inanıyoruz. CEO yuvarlak masa toplantımızda
sektörün çok kıymetli liderleri ile ön yargıları birlikte yıkmak ve
üst düzeyde daha fazla kadının rol alması adına fikir alışverişinde
bulunmak çok anlamlı olacak.” şeklinde sözlerini devam eden LEAD
Network Türkiye Başkanı Aysun Zaman destek veren tüm kurumsal üyelere
de teşekkürlerini iletti.
Etkinlikte yurtiçi ve yurtdışı konuşmacıları CEO’lar ile
buluşturmayı hedefleyen LEAD Network Türkiye benzeri etkinliğin LEAD
Network Global’de yapıldığını ve Türkiye’nin bunu yapacan ilk Chapter
olduğunu da paylaştı. Etkinlikte önyargıların yanı sıra Nielsen
tarafından çeşitlilik ve kapsayıcılık rakamlarını konu alan bir
araştırmaya da yer verilecek. Ayrıca İngiltere’nin önemli perakende
zinciri Waitrose, hayata geçirdiği “Perakendede Esnek Çalışma
Uygulaması”nı ve Unilever Global ise “İş Paylaşımı” uygulamasını
katılımcılarla paylaşacak.
22 Eylül’de gerçekleşecek etkinliğe LEAD Network Türkiye’nin
kurumsal üyeleri arasında yer alan A101, Arzum, Atasun Optik, AVON,
Barilla, Barry Callebout Türkiye, Burda Bebek, CarrefourSA, Coca-cola
İçecek, Danone, Dydo Drinco, Eczacıbaşı Tüketim, GSK Türkiye,HARIBO,
Henkel Türkiye, Johnson & Johnson, Kellogg Türkiye, Lila Group,Media
Markt, Migros, Nestle, Nielsen, PepsiCo, Pernod Ricard, Procter &
Gamble, Reckitt Benckiser, Tchibo Türkiye, Teknosa, Unilever gibi
sektörlerin en güçlü firmalarının CEO’ları katılacak.

Foreks Haber Merkezi ( haber@foreks.com )
http://www.foreks.com
http://twitter.com/ForeksTurkey