BASIN BÜLTENİ-QNET, 2010 yılından bu yana faaliyet gösterdiği Türkiye pazarında, sektörün üzerinde büyüme rakamlarına imza atmayı sürdürüyor

  • 10.08.2020 06:12

Tüm dünyada 100'den fazla ülkede distribütör ve müşterileri
bulunan Asya merkezli doğrudan satış şirketi QNET, 2010 yılından bu
yana faaliyet gösterdiği Türkiye pazarında, sektörün üzerinde büyüme
rakamlarına imza atmayı sürdürüyor. Dünya Doğrudan Satış
Federasyonu'nun geçtiğimiz günlerde açıkladığı 2019 yılı verilerine
göre, global satış cirosu yüzde 1.4 oranında artan doğrudan satış
sektöründen daha hızlı büyüdüklerini kaydeden QNET Türkiye, Orta Asya
ve Rusya Bölge Müdürü Cem Geyik, geçtiğimiz yılı şirket olarak yüzde
10 büyüme ile kapattıklarını söyledi.
Faaliyetlerini, "Dünyaya değer katmak için kendini değiştir"
mottosuyla sürdüren ve bu yıl Türkiye'deki 10. yılını kutlayan
Asya'nın önde gelen doğrudan satış şirketi QNET, sektörün üzerinde
büyüme rakamlarına imza atmaya devam ediyor. QNET Türkiye, Orta Asya
ve Rusya Bölge Müdürü Cem Geyik, Çin hariç küresel doğrudan satış
sektöründe satış cirosunun 2019 yılında yüzde 1.4 arttığını,
kendilerinin ise QNET Türkiye olarak aynı dönemde yüzde 10
büyüdüklerini söyledi.
Dünya Doğrudan Satış Federasyonu'nun (WFDSA) açıkladığı 2019 yılı
verilerine göre, doğrudan satış sektörünün global cirosunun 180.5
milyar dolar olduğunu kaydeden Cem Geyik, "QNET'in 100'den fazla
ülkede distribütör ve müşterileri bulunuyor. Benim sorumluluğumda olan
ve Orta Asya ile Rusya'nın da dahil olduğu Türkiye'ye bağlı 22 ülke
var. Bu ağırlığıyla QNET için önemli bir pazar olan Türkiye'de
büyümeye kararlılıkla devam edeceğiz. Pandemi süreci hedeflerimizi
etkilemedi" dedi.

Satışların yüzde 54'ü kişisel bakım ve saat

Geçtiğimiz yıl satışlarını, yüzde 54 ile kişisel bakım ve saat,
yüzde 29 ile ev ve yaşam, yüzde 16 ile tatil ve yüzde 1 ile diğer ürün
kategorilerinden sağladıklarını belirten Cem Geyik, "WFDSA'nın
verilerine göre, geçen yıl küresel doğrudan satış sektöründe
gerçekleştirilen satışlara benzer bir tercih grafiği sergileyen ürün
satışlarımız, sektörle kıyaslandığında da oldukça başarılı" diye
konuştu.

"QNET bağımsız çalışmak isteyenlerin tercihi oldu"

QNET Türkiye olarak bu yıl pandemi sürecinden de olumsuz
etkilenmediklerini, süreçle beraber seminer eğitimlerini online'a
taşıdıklarını aktardıklarını anlatan Cem Geyik, "Türkiye'de 2020 yılı
itibariyle 100 binin üzerinde girişimci ve müşterimiz var ve bu sayı
her hafta düzenli bir biçimde giderek artıyor. 10 yıldır Türkiye
pazarında sergilediğimiz istikrarlı büyüme grafiğimizle, QNET için
odak pazarlardan biri haline geldik" dedi. Gelecek süreçte Z
kuşağının, klasik mesai anlayışına uzak, doğrudan satışa ise sıcak
bakan yaklaşımıyla, girişimci sayılarının daha da artmasını
beklediklerini kaydeden Geyik, pandemi nedeniyle iş kaybı yaşayanlar
ve sektör değiştirmek isteyenler için doğrudan satış sektörünün büyük
bir fırsat sunduğunu belirterek, "Yatırım gerektirmemesi, hızla kendi
işini kurabilmeye imkan sağlaması ve ürün gamı sayesinde tüketicilere
kolay erişebilme gibi avantajlarıyla QNET, bağımsız çalışmak
isteyenlerin tercihi oldu" şeklinde konuştu.
2010 yılından bu yana Türkiye'de faaliyet gösteren QNET ürün
portföyünde Naturtres Saç ve Vücut Bakım ürünleri, Brille Premium diş
ve ağız bakım seti, Bernhard H Mayer saatleri ve takıları, HomePure
Nova su arıtma cihazı, Airpure Zayn hava arıtma cihazı, Physio
Radiance cilt bakım ürünleri, Swiss e Learning Institute uzaktan
eğitim, Q-breaks konaklama gibi çeşitli ürünler yer alıyor.


Foreks Haber Merkezi ( haber@foreks.com )
http://www.foreks.com
http://twitter.com/ForeksTurkey