BASIN BÜLTENİ-DemirDöküm WhatsApp Hattı ile tüm hizmetlerini tek tıkla erişilebilir hale getirdi

  • 10.07.2020 13:15

Covid-19 pandemisiyle birlikte WhatsApp uygulamasıyla
müşterilerine "EvdeKal" diyerek keşif destek ve görüntülü keşif
hizmeti vererek büyük beğeni toplayan DemirDöküm, tüketici dostu
hizmet kalitesini genişletti. DemirDöküm müşterileri, pandemi
sonrasında da dilerlerse çağrı merkezini arayarak dilerlerse Whatsapp
Hattı üzerinden tek tıkla tüm taleplerini iletebilecekler.
Türkiye’nin ısıtma sektöründe en iyi müşteri deneyimini yaşatan
firması DemirDöküm, müşterilerinin hayatını dijital hizmetlerle
kolaylaştırmaya devam ediyor. DemirDöküm, Covid-19 pandemisindeki
sosyal izolasyon sürecinde müşterilerinin hayatını kolaylaştırmak ve
tüm ihtiyaçlarını karşılamak için hayata geçirdiği Whatsapp Hattı
uygulamasının içeriğini genişletti.
DemirDöküm müşterileri artık dilerlerse DemirDöküm Müşteri
İletişim Merkezi numarası olan 0850 222 1 833 ile tek tuşla WhatsApp
Hattı üzerinden de DemirDöküm’e 7 gün 24 saat ulaşabilecekler.
DemirDöküm WhatsApp Hattı müşterilerine servis talebinden, yetkili
satıcı bilgisine, arıza bildiriminden, keşif talebine ve daha birçok
bilgiye saniyeler içerisinde ulaşma imkanı sunuyor.
DemirDöküm’ün, sosyal izolasyon sürecinde müşterilerinin ve iş
ortaklarının hayatını kolaylaştırmak için birçok önemli uygulamayı
hayata geçirdiğini hatırlatan DemirDöküm Pazarlama Direktörü Bilge
Kıran, “Covid-19 pandemisiyle birlikte tüm paydaşlarımızın sağlık
çekincelerini ortadan kaldırmaya odaklandık. Normalleşme koşullarını
konuştuğumuz bugünlerde, bize layık görülen 'Mükemmel Müşteri
Memnuniyeti Ödülü'nü sürdürülebilir kılmak için hizmet altyapımızı
geliştiriyoruz. Bu süreçte özellikle dijital dünyada hayata
geçirdiğimiz uygulamalarımız çok beğenildi. Biz de bu uygulamayı hem
kalıcı hale getirmek hem de içeriği geliştirmek istedik.
Müşterilerimiz WhatsApp Hattı’nı kullanarak çağrı merkezi üzerinden
sunulan tüm hizmetlerin aynısı alabilecekler. DemirDöküm olarak
birincil önceliğimiz şartlar ne olursa olsun müşterilerimize
kesintisiz hizmet sunmaya devam etmek” dedi.
DemirDöküm'ün teknoloji ve dijitalleşmeden aldığı güçle geleceğini
"Mükemmel Müşteri Deneyimi" odağında şekillendirdiğini belirten
DemirDöküm Satış Sonrası Hizmetler Direktörü Zeki Kalaycılar, "Satış
öncesinden sonrasına kadar uzanan yolculukta müşterilerimize, iş
ortaklarımıza ve tüm paydaşlarımıza mükemmel bir deneyim sunmak
istiyoruz. Müşteri ihtiyaçlarının ve alışkanlıklarının değiştiği
günümüzde DemirDöküm müşterileri teknik destekten servis talebine,
ücretsiz keşif hizmetinden ilk çalıştırma talebine kadar pek çok
farklı başlıkta yüksek hizmet kalitesine saniyeler içerisinde kurumsal
çağrı merkezi numaramız olan 0850 222 1 833’e WhatsApp mesajı
göndererek ulaşabilecekler. ‘Her koşulda DemirDöküm yanında’ diyerek
hayata geçirdiğimiz yeni uygulamamız sayesinde müşteri memnuniyetini
daha da yukarı taşımayı hedefliyoruz” açıklamasını yaptı.



Foreks Haber Merkezi ( haber@foreks.com )
http://www.foreks.com
http://twitter.com/ForeksTurkey