BASIN BÜLTENİ-Anadolu Hayat Emeklilik, acentelerine koronavirüs salgın sürecinde tüm destek veriyor

  • 28.05.2020 13:15
Emeklilik,
önceliğini çalışanları, iş ortakları ve müşterilerinin sağlığı olarak
belirledi. Çalışanları için gerekli olan alt yapı ve erişim
imkanlarını tesis ederek derhal evden çalışma düzenine geçti. Salgın
ile ilgili yaşanan tüm gelişmeleri acenteleri ile paylaşan Anadolu
Hayat Emeklilik, acente eğitiminden performans ödemelerine, online
toplantılardan yeni acentelik başvurularına kadar birçok konuda
acentelerine destek olmaya devam etti. Şirket ayrıca normalleşme
süreci ile birlikte uygulayacağı kampanyalarla acentelerinin yanında
olmaya devam edecek.
“Acentelerimizin hizmet seviyesini yükselterek müşteri
memnuniyetini artırdık”
Konuyla ilgili açıklama yapan Anadolu Hayat Emeklilik Genel Müdür
Yardımcısı Murat Atalay: “Koronavirüs salgınının ekonomik ve sosyal
hayata olumsuz etkilerinin azaltılması amacıyla kamu otoritesi
tarafından yapılan düzenlemeler ile kamu ve özel sektörün ekonomik
istikrara katkı sunacak destekleri hakkında acentelerimizi ivedilikle
bilgilendirdik. Uzun süredir Şirket olarak acentelerimize yönelik
yaptığımız teknolojik yatırımların bu dönemde çok faydasını gördük.
Gerek satış gerekse satış sonrası süreçler için geliştirdiğimiz
dijital uygulamalar ve acentelerimizin çalışanlarına sağladığımız
tabletler sayesinde hizmet seviyelerini yükselterek müşteri
memnuniyetini artırdık” dedi.
Atalay sözlerini şöyle sürdürdü: “Acentelerin çok büyük kısmının
evde olmalarının yarattığı imkanlar kapsamında online eğitimlere
ağırlık verdik ve acentelerimize teknik ve mesleki bilgilerini
artırabilecekleri olanaklar sağladık. Bölgesel toplantıları online
olarak hayata geçirdik. Acentelik başvurularını bekletmeden online
olarak gerçekleştirdiğimiz mülakatlar ile neticelendirerek acentelik
tesis işlemlerine devam ettik.”

“Acentelerimizle birlikte bu zor zamanların üstesinden geleceğiz”

Salgının acentelerimizi ekonomik olarak daha çok etkilediği Nisan
ve Mayıs ayı için de özel çözümler ürettiklerini vurgulayan Atalay:
“Avans ödemeleri, bir kısım giderleri üstlenme, vb. uygulamalarla
acentelerimizin likidite yönetimine destek olduk “Bu dönemde
acentelerimizin sorunlarını önemseyen ve çözüm için gereken maddi ve
manevi desteği ortaya koymaktan çekinmeyen bir yönetim yaklaşımını ön
plana çıkartmaya çalıştık. Bugüne kadar olduğu gibi bugünden sonra da
yine acentelerimizin yanında olacak ve birlikte bu zor zamanların
üstesinden geleceğiz” dedi.




Foreks Haber Merkezi ( haber@foreks.com )
http://www.foreks.com
http://twitter.com/ForeksTurkey