BASIN BÜLTENİ-Koçtaş, sektöre değer katan yaratıcı çalışmalarıyla ulusal ve uluslararası alanda ödüllendirilmeye devam ediyor

  • 29.01.2020 18:10

Ev geliştirme perakendeciliğinin lideri Koçtaş, sektöre değer
katan yaratıcı çalışmalarıyla ulusal ve uluslararası alanda
ödüllendirilmeye devam ediyor. Dijitalleşme projelerinin yanı sıra
insan kaynağına yaptığı yatırımlar da ödüllendirilen Koçtaş,
Brandfinance Türkiye’nin En Değerli Markası araştırmasında %19 ile
marka değerini en çok artıran şirket oldu. 2019 yılını toplam 12
ödülle tamamlayan Koçtaş, 2020 yılında da ödüllerine yenilerini
eklemeyi hedefliyor.
Türkiye’de dijital dönüşüm sürecine en iyi ayak uyduran, hızla
değişen ve gelişen şirketlerin başında gelen Koçtaş, dijital
projelerinin yanı sıra pazarlama ve İK çalışmalarıyla aldığı ödüllerle
de sektöre damgasını vuruyor. 2019 yılında toplam 12 ödül kazanan
Koçtaş’ın 3 birincilik, 2 ikincilik, 1 altın ve 6 gümüş ödülü
bulunuyor.

Koçtaş dijital yatırımlarıyla da sektörünün lideri

Dijital alandaki projeleriyle International Data Corporation
(IDC)’dan toplam 3 ödül kazanan Koçtaş, ‘Fit120’ projesiyle Kurumsal
Dönüşüm kategorisinde 1.’lik ‘Lokasyon Bazlı Kontrol Uygulaması’’
projesiyle Dönüşen Hizmet kategorisinde ve ‘Kolay Etiket’ projesiyle
Operasyonel Verimlilik kategorisinde 2.’lik ödülü almaya hak kazandı.
Koçtaş, ayrıca mobil pazarlamanın öncülerinin değerlendirildiği
Mobile Marketing Association tarafından düzenlenen EMEA Smarties
Awards ödül töreninde ‘Data Management Platform (DMP)’ projesiyle
“Datanın Gücü” kategorisinde Gümüş ödülün sahibi oldu.
koctas.com.tr, Marketing Türkiye ve Akadetmetre iş birliğiyle
gerçekleştirilen ECHO Awards’da “Yılın En Başarılı E-Ticaret Sitesi”
seçildi.
Koçtaş, IAB Türkiye tarafından verilen MIXX Awards’ta “Yaratıcı
reklam Optimizasyonu” ve “Gerçek Zamanlı Etkileşim” kategorilerinde
Gümüş ödülle ödüllendirildi.
Koçtaş, Marketing Türkiye ile BoomSonar iş birliğiyle düzenlenen
Türkiye’nin en kapsamlı ilk sosyal medya yarışması ‘Social Media
Awards Turkey 2019’da dört kategoride ödüle layık görüldü. ‘Sosyal
Medya Ev Geliştirme’ kategorisinde altın ödül kazanan Koçtaş, Kurumsal
blog alanında ilk ödülünü de Yaşayan Evler BLOG ile kazandı. Koçtaş
ayrıca hayata geçirdiği kreatif kampanyası ‘Vida’ ile Gerçek Zamanlı
Kampanya kategorisinde ve ‘Fark Yaratan Data’ projesiyle, Sosyal
Medyada Verinin Etkili Kullanımı kategorisinde de gümüş ödülün sahibi
oldu.

Koçtaş insan kaynağına yatırımlarını aralıksız sürdürüyor

Dijitalleşme projelerinin yanı sıra insan kaynağına yaptığı
yatırımlar da ödüllendirilen Koçtaş, Türkiye İnsan Kaynakları Yönetimi
Derneği tarafından bu yıl 11.’si düzenlenen PERYÖN İnsana Değer
Ödülleri’nde gelişim ve yetenek yönetimi kategorisinde Koçtaş Kampüs
projesi ile 1.’lik ödülünü kazandı.
Koçtaş, Brandfinance Türkiye’nin En Değerli Markası araştırmasında
%19 ile marka değerini en çok artıran şirket olmanın yanı sıra itibar
yönetimi araştırması “RepMan Türkiye İtibar Ligi”nde de yer alıyor.

Foreks Haber Merkezi ( haber@foreks.com )
http://www.foreks.com
http://twitter.com/ForeksTurkey